کابل شیلد دار

برای محافظت بیشتر از سیم و کابل به دور آن‌ها لایه محافظی کشیده می‌شود و به این کابل‌ها Shielded Cable گفته می‌شود. در ادامه این نوع کابل و انواع و کاربرد آن را بیشتر توضیح خواهیم داد.

سیم و کابل رسانا برای انتقال بهتر جریان عبوری از آن‌ها با محافظی به دور آن با نام شیلد قدرت خود را بالا می‌برند تا مشکلی در مسیر آن پیش نیاید. هادی این کابل‌ها از مس و آلومینیوم بوده و لایه‌های عایقی به دور آن قرار دارد. شیلدی که به دور سیم و کابل کشیده می‌شود معمولاً از جنس پلی‌استر، فویل یا آلومینیوم به هم تابیده شده است. شما باید بدانید که برای انواع سیم و کابل می‌توان شیلد تهیه کرد تا در برابر اختلالات مقاومت خوبی از خود نشان دهند.


لیست قیمت


دریافت کانالوگ

کابل شیلد دار

بهترین قیمت محصول

تضمین اصالت کالا​

ارسال به تمامی نقاط

مشاوره رایگان

لیست قیمت کابل شیلد دار بروز می باشد.

تاریخ بروزرسانی: 1401/01/20

لیست قیمت کابل شیلددار


برند خراسان


برند البرز الکتریک

[ninja_tables id=”416″][ninja_tables id=”404″]
دیگر محصولات

سیم و کابل

سیم و کابل

کابل مفتول

کابل مفتول

کابل زمینی

کابل زمینی

کابل مخابراتی

کابل مخابراتی

کابل افشان

کابل افشان

خرید کابل شیلدار

انواع سیم و کابل شیلددار

مانند تمام سیم و کابل‌ها، سیم و کابل شیلددار نیز انواع مختلفی دارند که در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم:

کابل شیلددار قدرت

این سیم و کابل‌های شیلددار در موقعیت‌های مختلفی استفاده می‌شوند؛ زیرا مقدار ولتاژ عبوری از آن‌ها متفاوت است. در زیر زمین به صورت دفنی، روشنایی معابر و آب و کانال از کابل شیلددار قدرت استفاده می‌شود.

کابل شیلددار کنترل و فرمان

کابل کنترل و فرمان با هدف منتقل کردن آنالوگ و دیجیتال کاربرد دارد و با رشد مسیر جلوگیری از اختلال و نویز یک الزام در این روند است. به همین خاطر از سیم و کابل شیلددار استفاده می‌کنند تا کار به درستی انجام شود.

کابل شیلددار شبکه و تلفن

این کابل‌ها به دو دسته زمینی و هوایی تقسیم می‌شوند که به ترتیب در بیرون و داخل ساختمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. این دو کابل مشخصات فنی یکسانی دارند اما تفاوت در عایق و شیلد آن‌ها سبب می‌شوند تا قیمت کابل زمینی با نوع دیگر آن متفاوت باشد. همینطور لازم است که مقدار مقاومت آن‌ها در برابر اشعه ماورابنفش نیز در نظر گرفته شود. زیرا در فضای بیرون از ساختمان‌ها مقدار آن بالا است. در ادامه بقیه کابل‌های شیلددار را نام می‌بریم:

کابل شیلددار افشان

کابل شیلددار مفتولی

کابل شیلددار بافته شده

کابل شیلددار صوتی

کاربرد سیم و کابل شیلددار

برای این‌که سیم و کابل در برابر انواع تداخل و نویزهای خارجی مقاوم باشند و مشکلی در روند انتقال رخ ندهد از شیلددار کردن کابل‌ها استفاده می‌شود. کابل‌های شیلددار گزینه‌ای کاربردی برای استفاده در صنعت حمل و نقل و ماشین‌ها هستند و همینطور در دستگاه‌های تولیدی صنایع مختلف زیاد استفاده می‌شوند. علاوه بر این موارد، در دکل‌های مخابراتی و تجهیزات آزمایشگاهی نیز با هدف جلوگیری از نویز از این سیم و کابل‌های شیلددار استفاده می‌شود.

استفاده در سنسورهای دما و گاز معادن و میکروفن امنیتی و گیرنده‌های رادیویی از دیگر مصارف سیم و کابل شیلددار است. در این موارد نیز هدف جلوگیری از اختلال در مسیر است.

سوالات متداول در مورد کابل شیلد دار

کیفیت کابل شیلددار چگونه است؟

فروشگاه کابل آنلاین تمامی کابل های شیلددار را از بهترین و با کیفیت ترین برندهای سیم و کابل تهیه کرده و به مشتریان عرضه می کند. بنابراین کیفیت تمامی کابل های شیلددار در فروشگاه کابل آنلاین بسیار مرغوب و عالی است.

امکان خرید کابل شیلددار به صورت قرقره هم وجود دارد؟

بله برای این کار حتما در لیست محصولات انتخابی خود کلاف یا قرقره ای بودن محصول را ذکر کرده و جزئیات سفارش خود را با ما در میان بگذارید.

 
چطور میتوانیم از موجودی کابل شیلددار در فروشگاه کابل آنلاین مطلع شویم؟

برای اطلاع از موجودی انواع کابل ابزار دقیق می توانید به واتساپ پیام داده و یا با شماره های فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

 

آیا کابل های مخابراتی دارای گارانتی هستند؟

بله کابل های مخابراتی دارای گارانتی رسمی بوده و فروشگاه کابل آنلاین هم ضمانت تعویض و مرجوعی را جهت اثبات اصالت کالای خود ارائه می دهد.

 

راهنمای خرید کابل شیلد دار

شما می‌توانید لیست قیمت سیم و کابل را در کابل آنلاین ببینید. این گروه نماینده فروش انواع سیم و کابل شیلددار است که علاوه بر فروش، کارشناسانی دارد که آماده‌اند تا به هر سوال شما در این حوزه پاسخ دهند. بنابراین، شما می‌توانید علاوه بر تماس، در لاله‌زار جنوبی و خیابان بوشهری به صورت حضوری با این گروه ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *