سیم و کابل سیمکو

شرکت سیم و کابل سیمکو سال‌های بسیاری است که فعالیت خود را آغاز کرده و با گذشت زمان تمام تلاش خود را برای بهتر شدن و فعالیت بهتر به کار گرفته است. این گروه همیشه در حال ارتقای خود است تا نیازهای جامعه را در سطح سیم و کابل به درستی تشخیص داده و رفع کند. در ادامه در مورد شرکت سیمکو و تاریخچه و محصولات آن توضیحات بیشتری به شما ارائه می‌دهیم.


لیست قیمت


دریافت کانالوگ

سیم و کابل سیمکو

بهترین قیمت محصول

تضمین اصالت کالا​

ارسال به تمامی نقاط

مشاوره رایگان

لیست قیمت سیم و کابل سیمکو بروز می باشد.

تاریخ بروزرسانی: 1401/01/20

لیست قیمت سیم و کابل سیمکو


کابل افشان


سیم افشان

[ninja_tables id=”424″][ninja_tables id=”2175″][ninja_tables id=”421″][ninja_tables id=”2177″]
دیگر برند ها

سیم و کابل البرز الکتریک نور

سیم و کابل البرز الکتریک نور

سیم و کابل خراسان (افشارنژاد)

سیم و کابل خراسان (افشارنژاد)

سیم و کابل سیمیا

سیم و کابل سیمیا

سیم و کابل

سیم و کابل

سیم و کابل رسانا

سیم و کابل رسانا

خرید کابل سیمکو

شرکت سیم و کابل سیمکو تمام تلاش خود را به کار برده است تا تنوع محصولات خود را بالا نگه دارد. محصولات شرکت سیم و کابل سیمکو در ۶ دسته‌بندی کلی قرار می‌گیرد. هر کدام از این موارد به گروه‌های جزئی‌تری نیز تقسیم می‌شوند که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

۱- کابل‌های کنترل و ابزاردقیق سیمکو

کابل‌های کنترل عایق‌های متفاوتی دارند. برخی از آن‌ها عایق PVC و برخی دیگر عایق  XLPE دارند. این کابل‌های کنترل برای انتقال سیگنال‌های آنالوگ و دیجیتال مورداستفاده قرار می‌گیرند. در این کابل‌ها بسیار مهم است که تداخلی هنگام عبور ایجاد نشود؛ به همین خاطر عایق برای آن بسیار مهم است.

کابل‌های ابزاردقیق سیمکو در صنایع مختلفی مانند نفت و پتروشیمی مورد استفاده قرار می‌گیرند تا فرایندها به درستی کنترل شوند. برای این‌که این کابل‌ها آسیب فیزیکی نبینند آن‌ها را به صورت زره‌دار یا همراه با لایه‌ای سربی تولید می‌کنند.

۲- کابل‌های مخابراتی و کواکسیال سیمکو

کابل‌های کواکسیال برند سیمکو برای منتقل کردن سیگنال‌های رادیویی مورداستفاده قرار می‌گیرند اما کابل‌های مخابراتی آن به صورت به هم تابیده تولید می‌شوند تا از اختلال شنوایی جلوگیری کنند. هدف از خرید کابل مخابراتی این است که در داخل ساختمان‌ها مورداستفاده قرار بگیرند؛ زیرا انعطاف بالاتری نسبت به استفاده در خارج از ساختمان دارند و برای تلفن، فکس و ADSL گزینه مناسبی است.

۳- کابل‌های هوایی و خودنگهدار سیمکو

برای مناطقی که پر از درخت هستند یا مناطق ساحلی نیز گزینه مناسبی طراحی کرده‌اند؛ کال‌های خودنگهدار برای این شرایط بسیار مناسب هستند. این کابل‌های سیمکو سبب می‌شوند تا جلوی استفاده غیرمجاز و اتفاق‌های شبکه گرفته شود که به صورت سه‌فاز یا تک‌فاز تولید می‌شوند.

۴- کابل‌های انعطاف‌پذیر سیمکو

این دسته از کابل‌های سیمکو دارای دو نوع گرد و تخت هستند. این دسته از سیم و کابل افشان هستند؛ این جمله به معنای آن است که هادی آن‌ها از نوع افشان است. این کابل‌ها برای مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرند که نیاز است که بارها باز و بسته شوند و حرکات تکراری دارند. کابل‌های انعطاف‌پذیر سیمکو بدون دود و ضدآب هستند. همینطور نوع تخت کابل قابل‌انعطاف سیمکو به دو گروه معمولی و آسانسوری تبدیل می‌شود.

۵- کابل‌های قدرت سیمکو

این کابل‌های قدرت سیمکو براساس ولتاژ به ۴ دسته تقسیم می‌شوند:

  • کابل فوق فشار قوی سیمکو
  • کابل فشار قوی سیمکو
  • کابل فشار متوسط سیمکو
  • کابل فشار ضعیف سیمکو

۶- انواع سیم سیمکو

این سیم‌های سیمکو در هادی با هم تفاوت دارند و به سه صورت تک‌لایه، استرند شده و قابل‌انعطاف ساخته می‌شوند. در محل‌هایی که ثابت است از این سیم سیمکو استفاده می‌شود. همینطور این مکان‌ها باید خشک و سرپوشیده باشند. بنابراین، روشنایی ساختمان‌ها و سیم‌کشی تجهیزات برقی از موارد کاربردی سیم و کابل سیمکو هستند. هادی این سیم‌ها از مس آنیل‌شده و عایق ان نیز PVC است.

سوالات متداول در مورد سیم و کابل سیمکو

چطور می‌تونم از اصالت محصولات اطمینان داشته باشم؟

فروشگاه کابل آنلاین بصورت کاملا تخصصی سعی در فروش تجهیزات برق با کیفیت، اورجینال و تولید شده توسط شرکت سازنده اصلی را دارد؛ بدیهی است که طبق قوانین تجارت الکترونیک ایران هر محصولی که آسیب یا ایرادی داشت و یا محصول اصل و اورجینال نبود، تا 7 روز توسط فروشنده گارانتی می شود و شما میتوانید محصول را مرجوع یا تعویض کنید

 
آیا امکان تحویل محصولات سیم و کابل بر روی قرقره وجود دارد؟

سیم های برند سیمکو فقط به صورت کلاف و انواع کابل هم به صورت کلاف و هم به صورت قرقره به فروش می رسد. برای اطلاع از موجودی در لیست محصولات ارسالی خود حتما جزئیات را لحاظ کنید.

 
اگر محصولات سیم و کابل سیمکو را به صورت عمده خریداری کنیم تخفیف هم دارد؟

بله، لیست محصولات مورد نیاز خود را از طریق تماس یا واتساپ به شماره 09121731018 ارسال کرده تا پیش فاکتور همراه با تخفیفات خرید عمده خدمت شما ارسال شود.

 
چگونه میتوانیم محصولات درخواستی خود از برند سیم و کابل سیمکو را خریداری کنیم؟

برای خرید از فروشگاه ما، کافیست لیست سیم و کابل مورد نیاز خود را به واتساپ شماره 09121731018 ارسال کرده تا پیش فاکتور فروشگاه برای شما ارسال شود. پس از تایید، واریز وجه و اطلاعات درخواستی از شما، محصولات در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

 

راهنمای خرید سیم و کابل سیمکو

گروه سیم و کابل سیمکو فعالیت خود را از قبل انقلاب و در سال ۱۳۴۷ شروع کرد. میراسماعیل قائدان و محمود حاجی‌جعفری موسسان گروه سیمکو بودند.کارخانه سیم و کابل سیمکو در شهر رشت استان گیلان مستقر است اما دفتر اصلی آن در شهر تهران قرار دارد.

شرکت سیمکو در تمام سال‌های فعالیت خود تلاش کرده بود تا بتواند موارد بین‌المللی را در عرصه ملی نیز به اجرا درآورد. به همین خاطر در سال ۱۳۷۷ برای تایید محصولات خود از کشور هلند گواهینامه Type test را در آزمایشگاه KEMA دریافت کرد. همینطور در این زمان از سیمکو به عنوان اولین تولیدکننده در ایران که کابل تولید می‌کند تقدیر و لوحی به‌ این گروه اهدا شد.

شرکت سیمکو تلاش کرد که به همان کار سابق اکتفا نکند و از گروه‌های جهانی جا نماند؛ سیمکو در سال ۱۳۸۱ ولتاژ کابل‌های تولیدی خود را افزایش داد و کابل ۱۳۲ کیلوولتی را تولید کرد است. همین سبب شد که برای دومین باز بتواند کیفیت محصولات خود را در سطح جهانی اثبات کرده و از آزمایشگاه KEMA برای دومین باز گواهینامه Type test را دریافت کند.

اکنون سیم و کابل سیمکو در تولید کابل‌های فشار قوی پیشتاز است و کابل‌هایی تا حدود ۴۰۰ کیلوولت را تولید می‌کند و برای کنترل کیفیت محصولات آزمایشگاه‌های خود را دارد که در آن تست Impulse را تا سطح ۱۶۰۰ کیلوولت و ولتاژ AC را تا ۵۰۰ کیلوولت بررسی می‌کند. همینطور سیم و کابل سیمکو برای بار سوم توانست گواهینامه Type test خود را دریافت کند اما این بار شرکت CESI ارائه‌دهنده این گواهی بود.

شما می‌توانید سیم و کابل سیمکو را از نمایندگان فروش آن تهیه کنید. لیست قیمت سیم و کابل را از کارشناسان کابل آنلاین بخواهید. همینطور برای خرید محصولات آن می‌توانید از این گروه کابل آنلاین که نماینده فروش آن است اقدام کنید؛ زیرا تعداد سیم و کابل نامرغوب در بازار افزایش یافته است و خرید ناآگاهانه علاوه بر این‌که سبب می‌شود دچار خسارت مالی شوید ایمنی کار را نیز کاهش می‌دهد و آسیب‌های جبران‌ناپذیری را می‌تواند به دنبال داشته باشد.

نمایندگان فروش سیم و کابل سیمکو

سیم و کابل سیمکو نمایندگانی در سراسر کشور دارد. کابل آنلاین یکی از این نماینده‌ها است. این گروه علاوه بر فروش، شما را از تمام جزئیاتی که برای خرید به آن نیاز دارید در جریان خواهند گذاشت و کارشناسان کابل آنلاین به بهترین شکل تلاش می‌کنند تا شما به طور صحیح راهنمایی کنند. کابل آنلاین در تهران، بازار شادآباد و در مجتمع پارسیان مستقر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *