سیم و کابل سیمیا

هر صنعتی ابتدایی داشته است و با گذشت زمان تلاش کرده که خود را بیشتر و بهتر به نمایش بگذارد. عرصه سیم و کابل نیز در ایران سال‌ها تلاش کرده تا محصولاتی تولید کنند تا از واردات کاسته شود. سیم و کابل سیمیا یکی از شرکت‌های این صنعت است.


لیست قیمت


دریافت کانالوگ

سیم و کابل سیمیا

بهترین قیمت محصول

تضمین اصالت کالا​

ارسال به تمامی نقاط

مشاوره رایگان

لیست قیمت سیم و کابل سیمیا بروز می باشد.

تاریخ بروزرسانی: 1401/01/20

لیست قیمت سیم و کابل سیمیا


کابل افشان


سیم افشان

[ninja_tables id=”2176″]
[ninja_tables id=”2179″][ninja_tables id=”425″][ninja_tables id=”2178″][ninja_tables id=”422″]
دیگر برند ها

سیم و کابل البرز الکتریک نور

سیم و کابل البرز الکتریک نور

سیم و کابل خراسان (افشارنژاد)

سیم و کابل خراسان (افشارنژاد)

سیم و کابل

سیم و کابل

سیم و کابل سیمکو

سیم و کابل سیمکو

سیم و کابل رسانا

سیم و کابل رسانا

نمایندگان فروش سیم و کابل سیمیا در سراسر ایران

شرکت تولید سیم و کابل سیمیا تولیدکننده انواع کابل برق است که در سراسر کشور نمایندگانی برای فروش دارد که شرکت کابل آنلاین یکی از این نماینده‌ها در شهر تهران است کابل آنلاین در حدود ۱۲ سال است که عرضه‌کننده انواع کابل است و نمایندگی سیمیا را برعهده دارد.

لیست خرید محصولات کابل سیمیا

انواع مختلف سیم و کابل سیمیا که با توجه به هدف استفاده از آن‌ها، متفاوت هستند. این برند تولیدکننده انواع مختلف سیم و کابل مانند گزینه‌های زیر است:

  • سیم و کابل ساختمان‌ها
  • کابل قدرت سیمیا
  • کابل مخابراتی سیمیا
  • کابل ابزار دقیق سیمیا
  • کابل دریایی سیمیا
  • کابل مفتولی سیمیا
  • کابل کواکسیال سیمیا
  • کابل شبکه سیمیا

هر کدام از آن‌ها برای شرایط و مسیرهای متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای مشخصه‌های متفاوتی با هم هستند. شما می‌توانید پروژه خود را با کابل آنلاین در جریان بگذارید تا مشاوران آن به بهترین شکل شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول در مورد سیم و کابل سیمیا

چه محصولی یا برندی مناسب منِ است؟

این سوال یکم پیچیده است، برای این که بهترین برند و مناسب ترین محصول برای پروژه شما را معرفی کنیم نیاز هست در مورد جایی که استفاده می‌کنید اطلاعات داشته باشیم. از این رو تماس بگیرید تا از مشاوره های رایگان ما استفاده کنید.

می‏‌تونم کالا رو به صورت حضوری و در فروشگاه تحویل بگیرم؟

بله با مراجعه به فروشگاه، به راحتی امکان‌ پذیر است.

 

چطور می‌تونم از اصالت محصولات اطمینان داشته باشم؟

فروشگاه کابل آنلاین بصورت کاملا تخصصی سعی در فروش تجهیزات برق با کیفیت، اورجینال و تولید شده توسط شرکت سازنده اصلی را دارد؛ بدیهی است که طبق قوانین تجارت الکترونیک ایران هر محصولی که آسیب یا ایرادی داشت و یا محصول اصل و اورجینال نبود، تا 7 روز توسط فروشنده گارانتی می شود و شما میتوانید محصول را مرجوع یا تعویض کنید.

 
هزینه ارسال محصولات به چه صورت است؟

هزینه ها نسبت به وزن، تعداد، فاصله و نوع ارسال متغیر است. ما همواره سعی می‌کنیم از هزینه های اضافی پرهیز کرده و در سریع ترین زمان ممکن محصول را به دست مشتری برسانیم.

راهنمای خرید سیم و کابل سیمیا

آشنایی با شرکت تولید سیم و کابل سیمیا

شرکت سیم و کابل سیمیا کار خود را بعد از انقلاب اسلامی شروع کرد. این شرکت جزء اولین‌هایی است که تلاش کرد تمام مسیر را با همراهان ایرانی طی کند. در شروع فعالیت سیمیا تعداد افرادی که در آن مشغول به کار شدند ده نفر بودند و شرکت در مساحتی به اندازه ۴۸۰ مترمربع آغاز به کار کرد. با افزایش تقاضا سیمیا نیز نیرو و کارخانه خود را گسترش داد.

ابتدا تصمیم این شرکت آن بود که با نام الکتریکال وایزر فعالیت کند اما بندی در قانون اساسی اضافه شد که به فارسی‌سازی نام برندها اشاره داشت؛ بنابراین، این گروه نیز نام خود را به سیم و کابل سیمیا تغییر داد.

سیم و کابل سیمیا تمام تلاش خود را برای بالا بردن کیفیت در این مسیر به کار گرفته است؛ این کارخانه تولید سیم و کابل انواع ایزو مانند ایزو ۹۰۰۱ و ۱۸۰۰۱ را دریافت کرده است. همین موضوع سبب شده است تا شرکت‌هایی مانند همراه اول، ایرانسل گاله و میهن از مشتریان این گروه باشند و سیمیا عرضه‌کننده انواع سیم و کابل برای آن‌ها باشد.

زمانی که شما برای خرید انواع کابل اقدام می‌کنید باید موارد متعددی مانند محل استفاده، نوع کابل، مقدار ولتاژ عبوری و … را در نظر بگیرید. راهنمایی و مشاوره بیشتر در این زمینه به شما کمک می‌کند تا گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید از لیست قیمت محصولات سیم و کابل سیمیا مانند قیمت کابل مفتولی از طریق تماس با کابل آنلاین مطلع شوید.

همینطور سیم و کابل سیمیا دارای اپلیکیشن اندروید بوده که شما می‌توانید آن را از برنامه کافه بازار دانلود کنید و همینطور از نسخه تحت وب آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *