سیم و کابل رسانا

شرکت‌های تولیدکننده سیم و کابل در ایران محدود بود. به همین خاطر گروه‌های مختلفی تصمیم گرفتند که به این بازار ورود کنند. سیم و کابل رسانا نیز در این مسیر قرار گرفت.


لیست قیمت


دریافت کانالوگ

سیم و کابل رسانا

بهترین قیمت محصول

تضمین اصالت کالا​

ارسال به تمامی نقاط

مشاوره رایگان

لیست قیمت سیم و کابل رسانا بروز می باشد.

تاریخ بروزرسانی: 1401/01/20

لیست قیمت سیم و کابل رسانا


کابل افشان


سیم افشان

[ninja_tables id=”423″][ninja_tables id=”420″][ninja_tables id=”2175″][ninja_tables id=”2178″][ninja_tables id=”2177″]
دیگر برند ها

سیم و کابل البرز الکتریک نور

سیم و کابل البرز الکتریک نور

سیم و کابل خراسان (افشارنژاد)

سیم و کابل خراسان (افشارنژاد)

سیم و کابل سیمیا

سیم و کابل سیمیا

سیم و کابل سیمکو

سیم و کابل سیمکو

سیم و کابل

سیم و کابل

محصولات شرکت سیم و کابل رسانا

شرکت رسانا تمام تلاش خود را به کار برده است تا در تولید سیم و کابل خود تمام استانداردهای بین‌المللی را رعایت کند. همینطور رعایت تنوع برای اهداف مختلف را در دستور کار خود قرار داده است. دو دسته اصلی از سیم و کابل رسانا کابل افشان و کابل قدرت است. هر کدام از این دو انواع متفاوتی دارند که سبب می‌شود هنگام خرید کابل افشان یا انواع دیگر با قیمت‌های متفاوتی روبه‌رو شوید.

این کابل‌های رسانا می‌توانید از دمای -۳۰ تا +۷۰ درجه سانتی‌گراد را تحمل کنند. این گروه دارای دو گروه از سطح مقطع هستند که سبب می‌شود مقدار ولتاژ عبوری آن بین ۳۰۰ تا ۷۵۰ ولت متغیر باشد. هادی کابل افشان رسانا از مس آنیل شده است. برای استفاده در تابلوهای فرمان و ماشین‌آلات کابل‌های مناسبی به حساب می‌آیند.

از انواع دیگر کابل‌های تولیدشده شرکت رسانا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کابل مفتولی رسانا
  • کابل ابزار دقیق رسانا
  • کابل کواکسیال رسانا
  • کابل بالابر گرد رسانا
  • کابل‌های جوشکاری رسانا
  • کابل کنترل تخت رسانا
  • کابل با هادی‌های آلومینیومی هوایی یا خودنگهدار رسانا

سوالات متداول در مورد سیم و کابل رسانا

چطور میتوانیم محصولات درخواستی خود از برند سیم و کابل رسانا را خرید کنیم؟

برای خرید از فروشگاه ما، کافیست لیست سیم و کابل مورد نیاز خود را به واتساپ شماره 09121731018 ارسال کرده تا پیش فاکتور فروشگاه برای شما ارسال شود. پس از تایید، واریز وجه و اطلاعات درخواستی از شما، محصولات در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

 
آیا سیم وکابل رسانا در فروشگاه کابل آنلاین به صورت خرده هم به فروش میرسد؟

فروش سیم و کابل رسانا از کلاف 100 متری و قرقره 1000 متری شروع شده و خرد تر از این محصولات فروخته نمی شوند.

 
چطور می‌تونم از اصالت محصولات اطمینان داشته باشم؟

فروشگاه کابل آنلاین بصورت کاملا تخصصی سعی در فروش تجهیزات برق با کیفیت، اورجینال و تولید شده توسط شرکت سازنده اصلی را دارد؛ بدیهی است که طبق قوانین تجارت الکترونیک ایران هر محصولی که آسیب یا ایرادی داشت و یا محصول اصل و اورجینال نبود، تا 7 روز توسط فروشنده گارانتی می شود و شما میتوانید محصول را مرجوع یا تعویض کنید.

 
هزینه ارسال محصولات به چه صورتِ است؟

هزینه ها نسبت به وزن، تعداد، فاصله و نوع ارسال متغیر است. ما همواره سعی می‌کنیم تا از هزینه های اضافی پرهیز کنیم، و در سریع ترین زمان ممکن، سفارشات را به دست مشتریان برسانیم.

راهنمای خرید سیم و کابل رسانا

شرکت سیم و کابل رسانا در سال ۱۳۷۲ به طور رسمی آغاز به کار کرد. در ابتدا تعداد کار و مساحت کارخانه محدود بوده است اما با گذشت زمان و درخواست بیشتر بازار به سیم برق مرغوب، این گروه نیز دامنه تولید خود را گسترش داد.

هنگام تولید رعایت استاندارد و در نظر گرفتن کیفیت از اهداف گروه رسانا بوده است. به همین خاطر رسانا گواهینامه‌های ISO و IMO را دریافت کرده است. این گروه برای آزمایشگاه خود نیز تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده است تا کیفیت سیم و کابل تولیدی آن دچار مشکل نشود.

نمایندگی فروش سیم و کابل رسانا

شما می‌توانید سیم و کابل رسانا را از نمایندگان آن که در سراسر کشور فعال هستند تهیه کنید. این محصولات با نام رسانا کابل هم به فروش می‌رسند. گروه کابل آنلاین نماینده فروش سیم و کابل رسانا است که در تهران و در بازار شادآباد فعال است. این گروه ۱۲ سال است که نماینده فروش بوده و تلاش کرده که سیم و کابل باکیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهد. سیم و کابل رسانا نیز باکیفیت بوده و این گروه ارائه‌دهنده این محصولات است؛ برای مثال شما می‌توانید خرید کابل مفتولی برند رسانا را از کابل آنلاین انجام دهید. 

خرید سیم و کابل رسانا

زمانی که برای خرید اقدام می‌کنید باید بدانید که از کدام نوع کابل و با چه مشخصاتی نیاز دارید. به همین خاطر شما می‌توانید از نماینده گروه رسانا، کابل آنلاین بخواهید که شما را بیشتر و بهتر راهنمایی کنند. لیست قیمت محصولات گروه رسانا را نیز می‌توانید از همین گروه بخواهید. زیرا با توجه به نوسانات بازار قیمت سیم و کابل رسانا نیز دستخوش تغییر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *