سیم و کابل خراسان (افشارنژاد)

یکی از انواع برندهایی که در حوزه کابل فعالیت می‌کند سیم و کابل خراسان است. این گروه را با نام افشارنژاد هم می‌شناسند. این شرکت از اولین‌هایی بوده است که تولید سیم و کابل را در ایران آغاز کردند تا دیگر این کشور این محصولات را وارد نکند.


لیست قیمت


دریافت کانالوگ

سیم و کابل خراسان (افشارنژاد)

بهترین قیمت محصول

تضمین اصالت کالا​

ارسال به تمامی نقاط

مشاوره رایگان

لیست قیمت سیم و کابل خراسان (افشارنژاد) بروز می باشد.

تاریخ بروزرسانی: 1401/01/20

لیست قیمت سیم و کابل افشارنژاد


کابل افشان


سیم افشان


کابل زمینی


کابل کولری


کابل مخابراتی

[ninja_tables id=”414″]
[ninja_tables id=”415″]
[ninja_tables id=”416″][ninja_tables id=”413″][ninja_tables id=”417″][ninja_tables id=”418″][ninja_tables id=”419″]
دیگر برند ها

سیم و کابل البرز الکتریک نور

سیم و کابل البرز الکتریک نور

سیم و کابل

سیم و کابل

سیم و کابل سیمیا

سیم و کابل سیمیا

سیم و کابل سیمکو

سیم و کابل سیمکو

سیم و کابل رسانا

سیم و کابل رسانا

خرید کابل خراسان

محصولات تولیدی سیم و کابل خراسان (افشارنژاد)

گروه سیم و کابل افشارنژاد تلاش کرده است تا کیفیت محصولات خود را فدای کمیت آن نکند. این گروه آن دسته از محصولاتی را تولید می‌کند که کیفیت آن در بازار و برای مصرف‌کننده بالا باشد. در ادامه محصولات سیم و کابل خراسان را برایتان نام می‌بریم و از کدام توضیحاتی خدمت شما ارائه می‌کنیم:

1- کابل افشان خراسان (افشارنژاد)

یک نوع از کابل‌های افشان تولیدی سیم و کابل خراسان به صورت سبک هستند. این کابل‌ها برای در ماشین‌ها، خطوط تولید و در کل برای تنش‌های مکانیکی مورداستفاده قرار می‌گیرند. دسته دوم و سوم این نوع کابل نیز کابل کنترل و بدون روکش هستند. قیمت کابل افشان این برند براساس مقدار ولتاژ و نوع آن با همدیگر کمی تفاوت دارد.

2- کابل نصب ثابت خراسان

این دسته از کابل‌های خراسان در دو گروه قرار می‌گیرند؛ تفاوت این دو در نوع عایق آن‌ها است: عایق PVC و XLEP . این کابل‌ها در زیر خاک یا آب مورداستفاده قرار می‌گیرند. زیرا در این مکان‌ها آسیب‌های فیزیکی زیاد است. همینطور این کابل‌های قدرت دارای عایق آرمور هستند.

3- کابل بدون هالوژن و ضدحریق خراسان

برای جلوگیری از آسیب دیدن در تولید سیم و کابل خراسان این نیز موضوع لحاظ می‌شود. ولتاژ این کابل‌های بدون هالوژن در حدود ۰/۶ است و در مکان‌های صنعتی، کارخانه‌جات، هتل‌ها و فرودگاه‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن دسته از کابل‌هایی که در برابر حرارت مقاوم هستند برای استفاده در اطراف موتور ماشین‌ها گزینه مناسبی هستند.

4- کابل‌های کواکسیال خراسان

کابل‌های کواکسیال برای مواردی استفاده می‌شوند که داده‌های رادیویی و کامپیوتری به درستی منتقل شوند و شرکت خراسان این محصول را در دو نوع ۵۰ و ۷۵ اهمی تولید می‌کند.

5- انواع گرانول خراسان

گرانول‌های تولیدی خراسان برای محافظت بیشتر از برق و تلفن تهیه می‌شود که برای دماهای ۷۰ تا ۹۰ درجه سانتی‌گراد مناسب هستند.

6- کابل ابزار دقیق و تلفن خراسان

برای ارتباط تلفن‌های ثابت با هم از این کابل‌های خراسان استفاده می‌شود که به دیوارها نصب می‌گردند. با کمی تفاوت، کابل‌های دیگر تلفن در خارج ساختمان و در داخل لوله‌ها به کار گرفته می‌شوند. علاوه‌براین، کابل‌های ابزاردقیق خراسان نیز با روکش PVC و PE هستند که برای مکان‌هایی استفاده می‌شوند که تداخلی در مسیر کار ایجاد نشود.

7- انواع سیم خراسان

سیم‌های تولیدشده شرکت افشارنژاد به سه دسته کلی

  • سیم ساختمانی و ارت
  • سیم ماشین
  • سیم سخت هوایی

تقسیم می‌شود. سیم‌های ساختمانی با عایق PVC هستند و سیم‌های ماشینی نیز به چند دسته تقسیم می‌شوند؛ این دسته‌بندی براساس محل استفاده از آن و حرارت وارد شده است. برخی از قسمت‌های ماشین حرارت پایین و برخی دیگر حرارت بالایی دارند که لازم است از سیم مناسب آن قسمت استفاده شود. شما می‌توانید لیست قیمت این محصولات برند خراسان را در کابل آنلاین مشاهده کنید.

سوالات متداول در مورد سیم و کابل خراسان

چگونه می توانم محصولات درخواستی خود از برند سیم و کابل خراسان افشارنژاد را خریداری کنم؟

برای خرید از فروشگاه ما، کافیست لیست سیم و کابل مورد نیاز خود را به شماره واتساپ 09121731018، ارسال کرده تا پیش فاکتور فروشگاه برای شما ارسال شود. پس از تایید، واریز وجه و اطلاعات درخواستی از شما، محصولات در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

آیا سیم و کابل خراسان افشارنژاد در فروشگاهکابل آنلاین به صورت خرده به فروش می رسند؟

فروش سیم و کابل خراسان از کلاف 100 متری و قرقره 1000 متری شروع شده و خرد تر از این محصولات فروخته نمی شوند.

آیا امکان خرید محصولات سیم و کابل خراسان (افشارنژاد) به صورت حضوری نیز وجود دارد؟

بله اطلاعات فروشگاه حضوری کابل آنلاین را می توانید در بخش تماس با ما سایت مشاهده کنید.

امکان خرید کابل های خراسان افشار نژاد بر روی قرقره هم وجود دارد؟

بله برای آگاهی از موجودی قرقره کابل موردنیاز خود، با شماره های موجود در سایت تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

راهنمای خرید سیم و کابل افشارنژاد

تاریخچه سیم و کابل خراسان (افشارنژاد)

همانطور که از نام این گروه پیدا است سیم و کابل خراسان در شهر مشهد که در استان خراسان است شروع به فعالیت کرده است. بنیان‌گذار این گروه علی افشارنژاد بوده که فروشنده لوازم برقی در لاله‌زار تهران و مشهد بوده و بعد به این شغل رو آورده است. تاسیس سیم و کابل افشارنژاد در سال ۱۳۴۵ بوده است.

در ابتدا گروه خراسان خرید سیم و کابل را انجام می‌داد و آن کابل‌ها را روکش می‌کرد؛ کابل‌های وارد شده از ژاپن را با استفاده از گرانول PVC روکش می‌کردند. ابزار و تجهیزاتی که در این کارخانه استفاده می‌شد ایتالیایی بودند و جنس سیم‌ها از مس بوده که به هم تابیده شده بودند.

با گذشت زمان، سیم و کابل خراسان رشد کرد و شروع به تولید سیم و کابل کرد. در ابتدای کار تولید نیز محصولات این شرکت محدود به دسته‌های خاصی می‌شد اما گروه افشارنژاد هم‌اکنون تولیدکننده انواع کابل مفتولی، شیلددار مسلح و غیرمسلح، ابزاردقیق، مخابراتی و انواع دیگر است.

گروه تولیدی سیم و کابل خراسان موفق شده است که نشان‌های استاندارد و کیفیت زیادی را دریافت کند. استانداردهایی مانند VDE، IEC، BS و گواهینامه ایزو ۹۰۰۲ را دریافت کرده است.

هم‌اکنون این شرکت تولید سیم و کابل نزدیک به ۵۰۰ نفر نیرو برای رسیدن به هدف خود به همراه دارد. این افراد سالانه به اندازه ۳۰ هزار تن محصول تولید می‌کنند تا به دست مشتریان خود برسانند. تمام این عملکرد در زمینی با مساحت ۴۰ هزار مترمربع اجرا می‌شود.

نمایندگان فروش سیم و کابل خراسان

برای این‌که بتوانید سیم و کابل خراسان بخرید لازم است به نمایندگان آن مراجعه کنید. شرکت سیم و کابل خراسان در سراسر ایران نمایندگانی را دارد تا شما بتوانید بدون مراجعه حضوری به کارخانه آن محصول دلخواه خود را تهیه کنید. در تهران تعداد نمایندگان این برند بیشتر است و کابل آنلاین یکی از آن‌هاست که در مجتمع پارسیان بازار شادآباد مستقر شده است.  

خرید سیم و کابل خراسان

شما می‌توانید برای خرید انواع سیم و کابل خراسان از طریق کابل آنلاین اقدام کنید که نماینده فروش این گروه است. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری درباره این برند و محصولات آن داشتید با کابل آنلاین تماس بگیرید تا شما را بیشتر و بهتر راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *