سیم و کابل البرز الکتریک نور

شرکت البرز الکتریک نور مثالی از شروع و رشد سریع است. این شرکت با آن‌که سال‌های کمی است که آغاز به کار کرده است اما نام آن در میان برندهای مطرح سیم و کابل دیده می‌شود. بنابراین این شرکت مثالی از تلاش اصولی و سود نمایی است. در ادامه این شرکت و محصولات آن را بیشتر به شما معرفی می‌کنیم.


لیست قیمت


دریافت کانالوگ

سیم و کابل البرز الکتریک نور

بهترین قیمت محصول

تضمین اصالت کالا​

ارسال به تمامی نقاط

مشاوره رایگان

لیست قیمت سیم و کابل البرز الکتریک نور بروز می باشد.

تاریخ بروزرسانی: 1401/01/20

لیست قیمت سیم و کابل البرز


کابل افشان


کابل مفتول


کابل شیلددار


سیم افشان


سیم مفتول


سیم نایلون

[ninja_tables id=”2176″]
[ninja_tables id=”2179″][ninja_tables id=”409″][ninja_tables id=”411″]
[ninja_tables id=”412″][ninja_tables id=”2177″][ninja_tables id=”404″][ninja_tables id=”410″][ninja_tables id=”406″]
[ninja_tables id=”405″][ninja_tables id=”407″][ninja_tables id=”408″]
دیگر برند ها

سیم و کابل

سیم و کابل

سیم و کابل خراسان (افشارنژاد)

سیم و کابل خراسان (افشارنژاد)

سیم و کابل سیمیا

سیم و کابل سیمیا

سیم و کابل سیمکو

سیم و کابل سیمکو

سیم و کابل رسانا

سیم و کابل رسانا

خرید کابل البرز

لینکو یا البرز الکتریک نور سال ۱۳۸۳ کار خود را در زمینه تولید سیم و کابل شروع کرد. از همان ابتدای فعالیت این گروه تمام توان خود را به کار گرفت و از تکنولوژی روز دنیا همراه با کارکنان آموزش‌دیده استفاده کرد تا به تولید سیم و کابل بپردازد. اکنون دفتر مرکزی شرکت سیم و کابل البرز الکتریک نور در خیابان لاله‌زار تهران است.

در ابتدای فعالیت شرکت سیم و کابل البرز الکتریک نور تنها به تولید کابل افشان پرداخت. با ادامه مسیر و پیشرفت آن، تولید محصولات دیگر نیز آغاز شد و انواع متفاوتی از کابل‌ها مانند کابل کنترل و کواکسیال و دیگر موارد به خط تولید این شرکت اضافه شد. اکنون تنوع محصولات البرز الکتریک نور به بیشتر از ۱۵۰ نوع سیم و کابل رسیده است.

شرکت سیم و کابل البرز الکتریک نور از شرکت توانیر، پژوهشگاه نیرو و نظام مهندسی تاییدیه دارد. همینطور گواهینامه‌های استاندارد اتحادیه اروپا و بین‌المللی آکسفورد سرت نیز در کارنامه این شرکت سیم و کابل دیده می‌شود. بنابراین نام این شرکت در گروه صنفی تولیدکنندگان سیم و کابل ایران دیده می‌شود.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت هر کدام از این کابل‌های تولیدی شرکت البرز الکتریک نور مانند کابل زمینی با کابل آنلاین تماس بگیرید. همینطور برای خرید نیز  می‌توانید از طریق این نمایندگی شرکت لینکو اقدام کنید. اگر سوال و ابهامی در ذهن شما است می‌توانید با کارشناسان کابل آنلاین تماس بگیرید تا شما را با جزئیات بیشتری راهنمایی کنند.

سوالات متداول در مورد سیم و کابل البرز

در فروشگاه کابل آنلاین، قیمت محصولات سیم و کابل البرز تخفیف هم دارد؟

بله محصولات سیم و کابل البرز الکتریک نور با درصد تخفیف ارائه می شوند که لازم است برای اطلاع از قیمت و تخفیف نهایی، با ما تماس بگیرید.

آیا در فروشگاه کابل آنلاین، محصولات البرز الکتریک نور، خرده فروشی هم می شوند؟

فروش سیم و کابل البرز از کلاف 100 متری و قرقره 1000 متری شروع شده و در فروشگاه کابل آنلاین فروخته می شوند.

پس از خرید آنلاین محصولات البرز چقدر زمان می برد تا مرسوله به دستم برسد؟

تحویل محصولات خریداری شده شما متناسب با حجم بار (سبک یا سنگین) و همچنین آدرس مقصد، بین 1 الی 3 روز کاری زمان می برد که مشاورین ما اطلاعات دقیق تر را لحظه ثبت سفارش در اختیار شما قرار خواهند داد.

چطور می توان از موجودی محصولات البرز الکتریک نور اطلاع پیدا کرد و سفارش خود را ثبت کرد؟

برای اطلاع از محصولات سیم و کابل البرز می توانید لیست محصولات البرز را مشاهده کرده و سپس لیست محصولات مورد نیاز خود را به شماره های موجود در سایت، در قسمت تماس با ما ارسال کنید.

راهنمای خرید سیم و کابل البرز

نمایندگان فروش سیم و کابل البرز الکتریک نور

در شهر تهران گروه کابل آنلاین نماینده شرکت سیم و کابل البرز الکتریک نور است. این گروه ارائه‌کننده انواع سیم و کابل‌های تولیدی شرکت لینکو است. کابل آنلاین به مدت ۱۲ سال است که در این زمینه فعال است. خرید از نمایندگی به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت بروز مشکل شما می‌توانید به راحتی کالای خود را مرجوع کنید و هیچ مسیر سخت و مبهمی را در این خرید تجربه نکنید. همینطور نمایندگی کابل آنلاین ارائه‌دهنده انواع کابل‌های این برند است و شما بدون محدودیت خرید خود را ثبت می‌کنید.

محصولات برند البرز الکتریک نور

محصولات سیم و کابل التریک نور تنوع بالایی دارند. در ادامه به صورت کلی به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

1- انواع کابل زوجی البرز الکتریک نور

هادی این دسته از کابل‌های البرز الکتریک نور از مس آنیل شده و به شکل مفتول است. این کابل‌ها می‌توانند تا دمای ۷۰ درجه سانتی‌گراد را به راحتی تحمل کنند. این کابل‌ها دوزوجی، چهارزوجی، ده‌زوجی نیز هستند.

2- سیم و کابل مفتول البرز

هادی این دسته از محصولات البرز الکتریک نور به شکل مفتول و نیمه‌افشان است و ولتاژهای متفاوتی از آن عبور می‌کنند. این گروه با شماره‌های مختلفی مانند ۴*۱۶ و ۵*۱/۵ نام‌گذاری می‌شوند.

3- کابل بدون هالوژنا لبرز

کابل‌های بدون هالوژن البرز الکتریک نور هادی مسی دارند که به شکل افشان است. ولتاژی که از این کابل‌ها گذر می‌کند می‌تواند بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ ولت باشد و مقدار خارج از این محدوده سبب می‌شود که در مسیر اجرای کار مشکل ایجاد شود.

4- کابل آلومینیوم البرز

کابل‌های آلومینیومی البرز الکتریک نور دارای هادی آلومینیومی هستند. این کابل‌ها تک‌رشته بوده و مقاومت الکتریکی آن‌ها تا ۶۰۰ ولت را شامل می‌شود. این کابل در چند نوع مختلف که سطح مقطع، مقدار ولتاژ و شکل هادی آن سبب تفاوت می‌شود تولید می‌شوند.

دیگر محصولات این گروه تولیدی نیز در ادامه آورده شده‌اند:

  • سیم و کابل افشان البرز
  • کابل شیلدارا لبرز
  • کابل کولری البرز
  • کابل کواکسیال البرز
  • کابل هوشمند البرز
  • سیم نایلون البرز
  • کابل سازمانی البرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *